Uddrag fra opgaven
leftSkal vi undvære kød? Opgave 2 Af [NAVN A] Kød er en vigtigt ting i mange familie men kødproduktion bidrager også til klimaforandringer og det skal vi håndtere. Hvis du vil gøre noget godt for klimaet så købt kun kød når det er nødvendigt og ikke hver dag vi alle kunne får en bedre hverdag hvis alle gjorde det. Der er mange problemer ved at spise kød, vi tænker ikke lige altid om hvad vi egentligt spiser, men det burde vi gøre, da alt det kød vi spiser kan give sygdomme fx kræft og hjertesygdomme. Mit synspunkt på at spise
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang