Uddrag fra opgaven
Blyantens Eventyr Der var engang en blyant som var meget lykkelig. Den skrev de bedste historier, og den havde den sødeste ejer. Den boede i et penalhus med et tæt sammenhold. Den havde en masse venner, som han elskede rigtig højt. De bedste venner han havde var nok Blyantspidseren og Viskelæderet. Blyantspidseren var sød og hjælpsom. Og den så også ret godt ud. Den var grå men skinnede som bar´ pokker. Alle syntes den var sej, men det var den også. Viskelæderet derimod var lidt genert. Hun var sød, lille og hjælpsom og hvis Blyanten selv skulle sige det, var
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang