Uddrag fra opgaven
Kød eller ej Der var engang, hvor mig og min familie skulle prøve noget plantebaseret kød. Vi havde ikke de store forventninger. Men det skulle jo prøves så min far lavede nogen bøffer af det plantebaseret kød og grillede bøfferne. Så kom vi dem i burgere, og man kunne næsten ikke smage forskel. Den eneste negative ting omkring var, at det var ret dyrt. Så jeg synes, at hvis man godt vil have folk til ikke at spise så meget kød. Så skulle man da tage at sætte prisen ned, så flere kunne købe det. Hvad syntes du. De store
Få fri adgang for at læse hele teksten og downloade ubegrænset.
Få fri adgang