Angående returnering af Nike-skoene "Nike Air Vapormax"
Kære Nike
Jeg er desværre nødt til at henvende mig til jer, da luftpuden under min højre Nike Air Vapormax, er punkteret. Da det knap er to uger siden jeg købte skoene, synes jeg det er enormt ærgerligt at de allerede er gået i stykker. Luftpuden under skoen er selve essensen og ideen med skoen, og når den er punkteret, er skoen ikke meget værd.
Det er luftpuden under min højre sko der er punkteret. Uden luftpuden, er skoen meget ukomfortabel at gå i, og jeg frygter endda at det er skadeligt for mine knæ at gå i dem. Selve hullet er ikke særlig stort, men desværre stort nok til at de er næsten, er ubrugelig. Da jeg kun har haft skoene i to uger, er jeg enormt skuffet over kvaliteten på skoen, og håber I vil hjælpe mig.
Det er gratis at oprette en konto