Mange har en bestemt rutine de følger hver dag. Det har jeg også selv har. Hver dag står jeg op, går i skole, tager på arbejde, er sammen med mine venner og familie, går i seng, for så at stå op igen dagen efter og gøre det hele en gang til. Jeg kæmper for at følge med i skolen, få karakterer jeg selv er tilfreds med, for at kunne komme videre på en uddannelse, få et godt arbejde, for så senere i livet føle at jeg har opnået succes. Men, hvad er formålet egentlig med at bruge så meget af ens liv på at få succes, vi ender jo alligevel det samme sted en dag. En dag skal vi jo dø, så har det hele vel bare været spild af tid, eller hvad? Hvem har egentlig besluttet, hvornår man har opnået succes og, hvad vil det egentlig sige at have succes? Det er nogle tanker der tit ofte er dukket op, men jeg er aldrig rigtig kommet frem til en konklusion. Det ene øjeblik er live fyldt med mening og det andet virker livet så meningsløst. Jeg kan da godt forstår, at så mange inklusiv mig selv, ikke kan finde rundt i det.
Det er gratis at oprette en konto